Всесвітньо відомий британський виробник автомобілів Bentley Motors випускає дебютну лінію жіночих сумок з метою залучити жінок до автомобільної марки. Це перший досвід компанії в категорії випуску люксових аксесуарів.
Над дизайном сумок працювали глава з дизайну продукції Bentley Деніель Чеккоморі і французький дизайнер шкіряних виробів Вінсан ду Сартель. Нову продукцію представлять 18 серпня в рамках благодійного авто-шоу Pebble Beach Concours d’Elegance. У колекцію увійшли вироби у двох стилях, доступних в розмаїтті кольорів.
Одна з сумок з колекції під назвою «Barnato» буде служити нагадуванням про англійську льотчицю Діану Барнато-Уокер, яку прозвали найшвидшою жінкою за подолання звукового бар’єру. Її першим автомобілем став «Bentley», подарований батьком, головою Bentley Motors. І після цього протягом усього життя Діана віддавала перевагу автомобілям саме цієї марки.
Друга сумка, представлена в колекції, названа, як і одна з моделей Bentley, – «Continental», що вважається найшвидшою моделлю серед Bentley.
Новинки від британських виробників автомобілів коштуватимуть 5500 і 7000 доларів, а купити їх можна буде на закритих показах в Великобританії, Азії, США і на Близькому Сході. Перший модний проект для компанії очолить член ради директорів Bentley, Доктор Аріана Рейнхарт. За її словами, нові вироби з першокласних матеріалів не залишать байдужими жінок.