Віце – прем’єр – міністр України Олександр Вілкул вважає, що логотип країни чи міста повинен бути простим, але в той же час таким, що запам’ятовується. За його словами, необхідно, щоб цей логотип можна було з легкістю намалювати на листочку, поки, наприклад, очікуєш літак в аеропорту, але при цьому, показавши його незнайомцеві, щоб той відчув позитивну емоцію.
«Лого – це квінтесенція традицій, культури, креативу та сучасних трендів. Цей логотип повинен з’явитися в результаті громадського обговорення із залученням експертів. Процес повинен бути публічним», – написав він у Facebook.
За його словами, в цю п’ятницю, 20 вересня, експерти обговорюватимуть концепцію туристичного бренду України.
Як очікується, для широкого обговорення його концепція буде представлена в столиці на Міжнародному туристичному форумі, який проходитиме 10-12 жовтня. Остаточно роботи передбачається завершити на початку 2014 року.
«Цей символ повинен об’єднувати країну всередині і підвищувати її привабливість зовні. Наприклад, логотипу I Love New York ("Я люблю Нью – Йорк") вже сорок років, ним пишаються і не змінюють щороку», – додав Вілкул.
Він також зазначив, що кошти на розробку бренду буде виділяти не держава – на це отримано європейський грант.
«Я підтримую такий підхід», – додав віце – прем’єр.