Економіка

Сервіс «Пульс» – надійне джерело зворотного зв’язку

  Продовжує працювати запроваджений Міністром доходів і зборів України інтерактивний сервіс «Пульс». Даний сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, а також про можливі корупційні дії.

 Платники податків з метою вирішення нагальних питань, які їх хвилюють, можуть телефонувати до Контакт-центру з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00 та залишити повідомлення оператору, а у випадку здійснення дзвінка у неробочий час залишити інформацію на інтерактивному автовідповідачі.

Читайте також:  Енергетичний міст «Україна – ЄС» є геополітичною противагою планам Москви, – Порошенко

 Результати розгляду звернень до даного сервісу повідомляються заявнику в режимі call-back невідкладно, або у строк до 15 днів – у випадку надання інформації, яка потребує додаткового опрацювання.

 Протягом січня-листопада 2013р. працівниками ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві прийнято та опрацьовано 233 інформаційні запити. Здебільшого питання стосувались подачі звітності – 101, роботи органів Міндоходів – 91 запит. Значно менше питань виникало щодо реєстрації платником ПДВ–12, реєстрації платником єдиного податку–3 та 2-з приводу перевірки СГД.

Читайте також:  Газ дешевшає: Володимир Кістіон вважає, що «Нафтогаз» може не піднімати ціну на газ для населення

 До уваги клієнтів органів доходів і зборів телефон, за яким можна звернутися до Контакт-центру та залишити повідомлення (044)284 00 07!

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також:

Коментувати