fbpx
Економіка

Аналіз особистого прийому – пріоритети роботи незмінні

  Пріоритети роботи ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відносно звернень громадян лишаються незмінними. Виняткова увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються платники податків на особистому прийомі до керівництва ДПІ. Так для вирішення даних питань залучаються провідні фахівці профільних підрозділів для надання відповідної інформації та разом з керівництвом шукають найкращі шляхи вирішення проблемних питань, які турбують клієнтів, що перебувають на обліку в ДПІ.

 З метою узагальнення проблемних питань, щомісячно здійснюється аналіз та надаються пропозиції керівництву щодо змін, які позитивно впливатимуть та попереджуватимуть виникнення однорідних питань та виникнення подібних ситуацій у майбутньому. Так протягом січня-листопада 2013р. забезпечено проведення посадовими особами ДПІ 68 особистих прийомів громадян.

 Здебільшого зі зверненнями звертались представники юридичних осіб. З початку року до ДПІ завітали представники 65 юридичних осіб. В основному звертались із питань податку на додану вартість, зокрема, реєстрації податкових накладних та анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість. Проблемні питання вирішені та повторних звернень у звітному періоді не було.

 Для порівняння у відповідному періоді 2012 року посадовими особами ДПІ в приймальні громадян було проведено 36 особистих прийомів громадян.

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: