Пропозиція про платний в’їзд у центр Києва тільки лише обговорюється і найближчим часом проїзд по центру залишиться безкоштовним.
"Це пропозиція на майбутнє, але це все дуже серйозно", – сказав начальник відділу управління Державтоінспекції Головного управління МВС у Києві Олександр Буряк у четвер на нараді в Київській міській адміністрації України з проблеми паркування в Києві в зимовий період.
При цьому О. Буряк зазначив, що проблема транспорту в центрі Києва не вирішується простою установкою шлагбаумів. За його словами, необхідно серйозно вивчити можливість створення і розміщення перехоплюючих парковок, збільшення кількості громадського транспорту, таксі для того, щоб люди, що залишили свій автомобіль на під’їздах до центру, далі змогли пересуватися містом. "Повинна бути створена альтернатива для того транспорту, який прибуває в Київ і заповнює дороги", – зазначив він.
За словами О. Буряка, для вирішення цієї проблеми і висунули таку пропозицію – використовувати досвід європейських країн у цьому питанні. "Зрозуміло, що це не зробиться сьогодні або завтра. Це потрібно робити в комплексі", – зазначив він.
Заступник голови КМДА Михайло Костюк заявив журналістам, що цю проблему в КМДА поділяють на кілька частин. "Сьогодні багато київських центральних вулиць фактично використовують як транзитні дороги. Більше того, їх можна прирівняти до доріг державного значення, тому транспортна конституція, закладена в Києві, ставить перед необхідністю обмежити наскрізний проїзд через місто окремими видами транспорту", – сказав він.
При цьому заступник глави КМДА зазначив, що, на жаль, у Києві поки немає повноцінної об’їзної дороги, яка б дала можливість ефективно проїжджати по місту.
За словами М. Костюка, КМДА планує прийняття ряду заходів з розвитку транспортної мережі столиці, і ці заходи передбачають максимальну зручність і доступність міського транспорту. "І громадськість цього вимагає, щоб ми крок за кроком витісняли з центру міста ту автомобільну навалу, яка сьогодні є", – сказав він.
За його словами, одним із заходів, який застосовується також і в Європі – введення платного в’їзду на окремі території міста. Як правило, йдеться про території, що мають історичне і культурне значення.
Він зазначив, що в Києві також є такі вулиці, де розміщені історичні пам’ятники, внесені до списків ЮНЕСКО. "Це невеликі обмежені території", – сказав М. Костюк, додавши, що це питання також підніматиметься і під час обговорення генерального плану міста Києва.
Джерело: Інтерфакс-Україна