Починаючи з сьогоднішнього дня, 1 жовтня, один з найбільших операторів мобільного зв’язку, компанія «Київстар», припиняє просування бренду Djuice. При цьому слід зауважити, що сам бренд збережеться для всіх існуючих клієнтів.
Відповідною інформацією поділився голова компанії «Київстар» з корпоративних комунікацій Михайло Шуранов.
За його словами, вони провели дослідження, які показали, що їхні клієнти, незалежно від того, яким суб-брендом вони користуються, співвідносять надані їм послуги саме з брендом «Київстар», тому і було прийнято рішення зосередитися лише на його просуванні.
У цілому, такий крок з боку компанії виглядає досить розумним, оскільки це дозволить заощадити кошти на рекламі суб-брендів.
Михайло Шуранов також звернув увагу і на те, що в тарифних планах компанії, які запускалися за останній рік, вже немає різниці з тарифів всередині Djuice та інших абонентів «Київстар». При цьому всі нові тарифи запускаються вже під єдиним брендом.
За матеріалами: liga.net