fbpx
Новини світу

Учені повідомляють про 15-метровий астероїд, який пролетів повз Землю

П’ятнадцятиметровий астероїд, близький за своїми розмірами до метеориту, що впав у лютому цього року в Челябінській області Російської Федерації, пройшов в ніч на 28 вересня 2013 року в 11 тисячах кілометрів від поверхні Землі. Про це повідомляють ЗМІ, посилаючись на Володимира Ліпунова, що представляє Державний астрономічний інститут імені Штернберга МГУ (ДАІШ).

За словами Володимира Ліпунова, траєкторія даного астероїда пролягала нижче орбіт геостаціонарних супутників. «Астероїд був відкритий в ніч з п’ятниці на суботу нашою станцією, яка знаходиться на Байкалі, через 9 годин він пролетів в 11,3 тис. кілометрів від земної поверхні», – пояснив учений, який керує мережею телескопів МАСТЕР.

Читайте також:  Папа Римський заявив, що Україні час "викинути білий прапор" і почати переговори з росією

Володимир Ліпунов додав, що разом зі своїми колегами направив дані про проведені спостереження в Центр малих планет Міжнародного астрономічного союзу, проте заяви про відкриття на офіційному сайті організації поки немає. Подія повинна підтвердитися іншими лабораторіями.

Учений також відзначив, що після зближення із Землею астероїд потрапив в зону, де спостерігати за ним практично не можна. Раніше вчені припускали, що цей астероїд є марсіанською автоматичною станцією або відпрацьованим ступенем ракети-носія, але в каталозі з космічного сміття подібний об’єкт знайти не змогли.

15 лютого цього року над Челябінськом в атмосфері вибухнув метеорит діаметром приблизно 17 метрів і масою приблизно 10 тисяч тонн. За класифікацією NASA, подібні об’єкти є астероїдами. Наслідки інциденту відчувалися не тільки в центрі області, але і в сусідніх населених пунктах. В результаті падіння осколків астероїда отримали різні травми приблизно півтори тисячі осіб.

За матеріалами: lenta.ru