fbpx
Політика

Туристичний бренд України буде готовий у 2014 році – Вілкул

 Віце – прем’єр – міністр України Олександр Вілкул вважає, що логотип країни чи міста повинен бути простим, але в той же час  таким, що запам’ятовується. За його словами, необхідно, щоб цей логотип можна було з легкістю намалювати на листочку, поки, наприклад, очікуєш літак в аеропорту, але при цьому, показавши його незнайомцеві, щоб той відчув позитивну емоцію.

 «Лого – це квінтесенція традицій, культури, креативу та сучасних трендів. Цей логотип повинен з’явитися в результаті громадського обговорення із залученням експертів. Процес повинен бути публічним», – написав він у Facebook.

Читайте також:  Проросійський екс-президент Чехії, який товаришує із сепаратистами Закарпаття, "наїхав" на чинну владу республіки через Фіцо

 За його словами, в цю п’ятницю, 20 вересня, експерти обговорюватимуть концепцію туристичного бренду України.

 Як очікується, для широкого обговорення його концепція буде представлена ​​в столиці на Міжнародному туристичному форумі, який проходитиме 10-12 жовтня. Остаточно роботи передбачається завершити на початку 2014 року.

 «Цей символ повинен об’єднувати країну всередині і підвищувати її привабливість зовні. Наприклад, логотипу I Love New York ("Я люблю Нью – Йорк") вже сорок років, ним пишаються і не змінюють щороку», – додав Вілкул.

Читайте також:  Останній крок до світової війни: гітлерівська анексія Клайпеди (Мемеля)

 Він також зазначив, що кошти на розробку бренду буде виділяти не держава – на це отримано європейський грант.

 «Я підтримую такий підхід», – додав віце – прем’єр.

Читайте також: