fbpx
Економіка

Випадки, в яких платнику можуть відмовити у видачі посилених сертифікатів ЕЦП


Перевірте свою готовність до отримання електронного ключа.

  Для отримання послуги електронного цифрового підпису суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів.

 Згідно розділу 5. «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

  •  відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
  •  відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
  •  поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;
  •  невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

 Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

  За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: