«Укрзалізниця» у співпраці з Visa та Middleware запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram з можливістю прямого продажу чи повернення квитків. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
У ньому також доступне замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо.
«”Укрзалізниця” продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу. Ще влітку 2020-го за моєї ініціативи компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Сьогодні ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій», – сказав Криклій.
За його словами, оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу – для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.