Економіка

Андрій Герус запропонував розширити програму субсидій

Представник Президента у Кабінеті Міністрів Андрій Герус повідомив, що днями уряд затвердив постанову, якою запровадив спеціальне мито на імпорт із Російської Федерації дизельного пального (трубопровідним транспортом) та скрапленого газу.

Про це повідомляє прес-служба Глави держави.

За його оцінками, завдяки цьому держбюджет отримає близько 2 млрд грн на рік. Ці кошти необхідно спрямувати на субсидії.

«Український бюджет додатково отримає близько 2 млрд грн на рік. На мою думку, ці кошти необхідно спрямувати на розширення програми субсидій для малозабезпечених верств населення», – зазначив він.

Читайте також:  «Нафтогаз» зобов’язаний у липні знизити ціну на газ для населення ще на 650 гривень

За його інформацією, станом на січень 2018 року 6,9 млн домогосподарств користувалися субсидіями, однак унаслідок різних рішень і подій станом на січень поточного року кількість субсидіантів зменшилась до 3,6 млн домогосподарств.

«Це вилилося у зниження платіжної дисципліни, збільшення боргів за житлово-комунальні послуги. На моє переконання, додатково 1-1,5 млн незабезпечених сімей обґрунтовано мають право на субсидії, тому ми зараз розробляємо відповідні зміни до правил отримання субсидій», – повідомив він.

Читайте також:  "Нафтогаз" хоче стягнути з Росії понад 5 мільярдів доларів за захоплені активи у Криму

Андрій Герус зазначив, що спільне рішення Президента та уряду про запровадження спецмита ухвалено у відповідь на розширення російських економічних санкцій. Він нагадав, що у квітні-травні РФ обмежила поставки в Україну нафти, моторного мастила, бітуму, етанолу, вугілля тощо. Згідно з рішенням українського уряду, спеціальне мито на дизельне пальне становитиме з 1 серпня 3,75% (з 1 жовтня – 4%), а на скраплений газ – 1,75% (з 1 жовтня – 3%).

Читайте також:  Серпнева ціна на газ має стати основною для наступного опалювального сезону, – Володимир Гройсман

Представник Президента у Кабінеті Міністрів зауважив, що відповідне рішення ніяк не вплине на роздрібні ціни на АЗС, оскільки на ринку є конкуренція та альтернативні джерела поставок з Білорусі, країн ЄС (Литва, Польща), поставки морем тощо.

Він також додав, що нині на ринку нафтопродуктів спостерігається профіцит ресурсу, є підстави для подальшого зниження роздрібних цін.

Читайте також:

Коментувати