fbpx
Шоу-бізнес

Оновлений Top Gear не припав до смаку глядачам

Оновлена версія колись популярного автомобільного шоу Top Gear, судячи з рейтингів, не припала до смаку глядачам. Як повідомляється, другий епізод шоу переглянуло всього 2,8 мільйона людей, що на третину менше, ніж прем’єру оновленої версії шоу, яка зібрала біля екранів 4,3 мільйона глядачів.   

Читайте: Зірка «Друзів» Метт Ле Блан став ведучим шоу Top Gear  

Слід зауважити, що показники другого епізоду стали рекордно низькими за останнє десятиліття.  

У той же час, один з ведучих шоу, Кріс Еванс, вважає, що цю ситуацію можна пояснити зміною підходу до перегляду телевізійних шоу. За його словами, сьогодні інтернет-аудиторія грає таку ж важливу роль, як і телевізійна, і, судячи з показниками першого епізоду, який збільшив за тиждень кількість глядачів до 9 мільйонів, все не так погано.  

Проте ЗМІ відзначають, що настільки різке падіння вже з другого епізоду все одно вкрай рідко зустрічається на телебаченні і свідчить про незадоволення глядачів.

Читайте також: