Міжнародна компанія Coca-Cola виходить на ринок молока. Правда, продукт від Coca-Cola буде відрізнятися вищою ціною і великим вмістом протеїнів і цукру. Виходити молоко буде під власним брендом Fairlife, пише британське видання The Telegraph.
Молоко Fairlife буде коштувати в два рази більше, ніж звичайне. А вміст протеїну і цукру в ньому буде відповідно на 50 % і 30 % більше, ніж у звичайному молоці на полицях магазину. Крім того, у новому молоці не буде лактози.
«Ми збираємося інвестувати в молочний бізнес, щоб побудувати бренд. Звичайно, нам не будуть відразу сипатися гроші з небес протягом кількох найближчих років. Але якщо ви робите свою роботу добре, то гроші будуть у вас пізніше», – розповів старший віце-президент компанії Coca-Cola Сенді Дуглас.
Leave a Comment