fbpx
Економіка

Особливості роботи під час несправності РРО

Поради від фахівців ДПІ у Голосіївському районі.

  На період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії, розрахункові операції проводяться з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки. При відновленні роботи касового апарату необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнуління оперативної пам’яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість та виконати Z-звіт.

 Після підключення до Системи зберігання і збору даних Міндоходів (персоналізації РРО) контрольно-звітна інформація про використання РРО передається органам доходів і зборів в електронній формі.

 Таким чином, при технічній несправності РРО, у разі передачі звітної інформації, відразу після відновлення його роботи у встановлений законодавством строк, фінансові санкції до суб’єкта господарювання не застосовуються.

 Нагадуємо, що з 1 січня 2014 року до суб’єктів господарювання, які зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій, застосовуються штрафні санкції в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, в разі неподання ними звітності та інформації, пов’язаної із застосуванням РРО, по дротових або бездротових каналах зв’язку.

  За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: