fbpx
Економіка

Як користуватись «Електронним кабінетом платника податків»?

Черговий сервіс від Міндоходів – поради для платників.

 Створення інноваційного сервісу «Електронний кабінет платника податків» стало топ-новиною у сфері оподаткування першого місяця 2014 року. Усі чули, але не всі протестували. Аби під час роботи з системою у клієнтів не виникало труднощів, фахівці Міндоходів розробили поетапну інструкцію, яка допоможе стати впевненим користувачем не лише ІТ-спеціалістам, а й громадянам, які до цього моменту використовували програмне забезпечення лише у побутових цілях.

Читайте також:  Великий виробник зброї з Чехії хоче інвестувати "сотні мільйонів євро" в Україну

 Перш за все необхідно увійти на веб-портал Міндоходів та перейти за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків». На сторінці сервісу Ви побачите його стислий опис, можливості, технічні вимоги та посилання «Інструкція по роботі з системою».

 Інструкція пропонує допомогу за напрямами: «Встановлення та Запуск», «Налаштування», «Звітність», «Сервіси», «Довідники». Варто підкреслити, що кожну описану дію супроводжує візуалізація.

Читайте також:  Україна поставила електроенергію у Словаччину

 Пам’ятайте, що користуватись сервісом можуть лише володарі електронних ключів. Безкоштовно отримати їх можна у Центр обслуговування платників за адресою: вул. Жилянська 23, каб. 104.

  За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: