Знімальні групи провідних телеканалів завітали до Голосіївського Центру обслуговування платників.
Одразу після появи на офіційному порталі Міндоходів інформаційного повідомлення «У період подачі річної звітності сервісні центри Міндоходів працюватимуть до «останнього відвідувача», журналісти вирішили на власні очі переконатись, що для платників створені максимально комфортні умови.
Під час розмови з репортерами заступник начальника ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Ростислав Бурсов підтвердив, що одним з першочергових завдань роботи інспекції протягом січня є забезпечення стабільних, зручних, високоякісних умов для клієнтів Центру обслуговування.
«Черги були, але пов’язані вони з тим, що значна кількість платників залишає подачу звітності на останній день. А коли таких клієнтів переважна більшість – скупчень відвідувачів не уникнути. У такі дні ми залучали всі можливі ресурси, аби наші клієнти залишились задоволеними. Саме тому ми вкотре закликаємо всіх користуватись електронною формою звітування», – пояснив Ростислав Вікторович.
Журналісти впевнились, що ситуація стабільна та знаходиться під особистим контролем керівництва інспекції, адже під час знімання сюжетів черги зафіксувати не вдалось. Високий рівень обслуговування підтвердили й платники, у яких репортери взяли інтерв’ю.
За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Leave a Comment