Провідні фахівці ДПІ Голосіївського району інформують про послідовність дій при реєстрації РРО.
Отже, для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) суб’єкт господарювання має подати до органу доходів і зборів такі документи:
- Заяву про реєстрацію РРО за формою № 1 – РРО;
- Копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- Копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватись РРО;
- Копію договору суб’єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Нагадуємо, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Для того, що б реєстрація РРО відбулася швидко і правильно – необхідно пройти через такі етапи:
- Першим кроком буде те, що заява та вище зазначені документи Ви подаєте до органу доходів і зборів за місцем обліку суб’єкта господарювання;
- Через два дні Ви отримуєте довідку про резервування фіскального номера;
- З цією довідкою про резервування фіскального номера Вам необхідно звернутись у центр сервісного обслуговування. Де протягом п’яти днів для Вас виготовлять довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію.
- З цим документом Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за місцем обліку СГ.
- Наступним кроком, останнім, буде орган доходів і зборів, де за два дні Вам видадуть реєстраційне посвідчення, з яким Ви звертаєтесь до органу доходів і зборів за адресою господарської одиниці.
Виходячи з вище сказаного, реєстрація РРО займає близько десяти днів. Отже, не зволікайте шановні власники касових апаратів, та переходьте на новий онлайн рівень спілкування!
За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві