fbpx
Економіка

Що таке електронний цифровий підпис та як його отримати фізичній особі?

  Електронний цифровий підпис (ЕЦП) – аналог власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність та ідентифікацію особи, яка відправила документ.

 Якщо Ви прагнете відповідати вимогам часу та завжди тримати руку на пульсі розвитку новітніх технологій, то даний сервіс саме для Вас! Адже, документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути надіслані та отримані адресатом лише протягом декількох секунд! Всі учасники електронного документообігу мають рівні можливості незалежно від віддаленості один від одного.

 Звертаємо Вашу увагу, що електронний документообіг має таку саму юридичну силу як і паперовий. Використовуючи у своїй діяльності електронні документи, Ви значно скорочуєте витрати та економите власний робочий час, так як передача документів здійснюється через Інтернет за лічені секунди, а також суттєво зменшуються транспортні витрати на відвідування установ та організацій. Разом з тим, в електронному архіві необхідний вам документ можна знайти за лічені хвилини!

 Для користувачів, які ще не так добре володіють комп’ютерною технікою, слід зазначити, що для використання електронного документообігу потрібно мінімум комп’ютерної грамотності, адже послідовність дій користувача контролюється програмою, яка підказує як діяти у тій чи іншій ситуації!

 Використовуючи електронний цифровий підпис Ви значно прискорюєте спілкування із органами державної влади та мінімізуєте вплив людського фактору на результати своєї діяльності, адже листування через мережу Інтернет прискорює обробку запитів та отримання необхідних довідок від контролюючих органів (перевірка стану розрахунків з бюджетом по сплаті податків тощо).

 Для того, щоб отримати посилений сертифікат електронного цифрового підпису у Центрі обслуговування платників ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, фізичній особі необхідно звернутися за адресою: пров. Політехнічний 5, А, каб. № 7 та надати копії документів, наведених у переліку нижче:

  •  Копія паспорта (сторінки з фотографіями і наступні за ними, а також сторінка з адресою місця реєстрації), завірену підписом фізичної особи;
  •  Копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО) завірену підписом фізичної особи;
  •  Носій електронного ключа (CD/DVD диск або USB-накопичувач).
  •  Заповнена заява на реєстрацію для отримання сертифікатів ключів встановленого зразка.

 І вже за декілька хвилин Ви отримаєте власний цифровий підпис!

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: