fbpx
Економіка

З 27 листопада приймання звітності в електронному вигляді здійснюється тільки за зміненими форматами

Наказом Міндоходів від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» введено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією.

 Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки (файли) до нього, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності.

 Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді розміщено на сайті Міндоходів в розділі «Електронна звітність» – «Платникам податків про електронну звітність» – «Програмне забезпечення».

 Постійне оновлення власних сервісів, вдосконалення системи адміністрування податків, якісне обслуговування із застосуванням новітніх інформаційних технологій, спрощення документообігу, мінімум витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою і максимум – на основну діяльність – запорука успішної роботи Міністерства доходів і зборів України. Всі документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути відправлені й отримані адресатом лише протягом декількох секунд! Всі учасники електронного документообігу мають рівні можливості незалежно від віддаленості один від одного. Окрім цього, звертаємо вашу увагу на те, що електронний документообіг має таку ж юридичну силу як і паперовий.

 Отож, використовуючи у своїй діяльності електронні документи, Ви значно скорочуєте витрати і економите власний робочий час, оскільки передача здійснюється через Інтернет за лічені секунди, а також істотно зменшуються транспортні витрати на відвідування установ і організацій.

  За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також: