fbpx
Новини світу

Соцмережа «ВКонтакте» почне тестування рекламної біржі 18 жовтня

Старт роботи біржі рекламних постів у соцмережі «ВКонтакте» відбудеться 18 жовтня. Про це в рамках Російської тижня Інтернету, який проходить в Москві, заявив євангеліст соціальної мережі Олександр Круглов.

За відомостями TJournal, біржові ціни на розміщення рекламних постів у спільнотах будуть встановлюватися самими власниками. З кожної покупки, яка буде здійснена через біржу, соцмережа "ВКонтакте" має намір брати комісію. Конкретні її розміри в компанії поки не уточнили.

Читайте також:  Папа Римський заявив, що Україні час "викинути білий прапор" і почати переговори з росією

Як повідомив журналістам прес-секретар «ВКонтакте» Георгій Лобушкін, спочатку біржа буде функціонувати в закритому режимі (її тестуватимуть). На даному етапі до участі в роботі біржі будуть запрошувати тільки власників кількох найбільших паблік.

Соціальна мережа «ВКонтакте» почала працювати 2006 року. На сьогоднішній день сайт соціальної мережі (vk.com) є одним з найбільш відвідуваних ресурсів Рунета. У вересні цього року добова аудиторія соцмережі перевищила п’ятдесят мільйонів осіб. Всього в «ВКонтакте» зареєстровано більше двохсот мільйонів користувачів.

Читайте також:  Папа Римський заявив, що Україні час "викинути білий прапор" і почати переговори з росією

За матеріалами: lenta.ru

Читайте також: