fbpx
Економіка

Фізичні особи-підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, зможуть вести Книгу обліку доходів і витрат в електронному вигляді

  

Наказом Міндоходів від 16.09.2013 р. №481 затверджено нову форму Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність та Порядок її ведення.

Документ дозволяє підприємцям обрати для себе зручний варіант ведення Книги. Прихильники класичного документообігу можуть заповнювати її в паперовому вигляді, а платники, які вже оцінили переваги технічного прогресу, – в електронному.

 Другий варіант передбачає необхідність отримання посилених сертифікатів ключів (якщо такі ще не отримано). Власники посилених сертифікатів відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді, укладають договір про визнання електронних документів з контролюючим органом та формують заяву на отримання Книги, яку надсилають до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Читайте також:  Українцям збираються підвищити вартість доставки газу

 Орган Міндоходів протягом 3 робочих днів формує і надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.

 Варто підкреслити, що у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.

Читайте також:  Податкова політика в Україні працює відразу по двох напрямах, - МВФ

 Звертаємо увагу, що Наказ від 16.09.2013 р. №481 набере чинності з дня офіційного опублікування.

 За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів в Києві

Читайте також: