У Держпідприємництві обговорили питання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування – про це повідомила прес-служба Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, передає УНН.
До участі в дискусії були запрошені представники Держкомпідприємництва, Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торгової палати (АТП), Державтоінспекції та Асоціації зовнішньої реклами.
Приводом для зустрічі стали критичні заяви ЄБА та АТП щодо законодавчих ініціатив у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182, № 0944).
Своїм виступом Голова Держпідприємництва Михайло Бродський звернув увагу на відсутність в європейських країнах подібної ситуації з засиллям зовнішньої реклами на дорогах.
"У першу чергу, засилля реклами над проїжджою частиною автодоріг призводить до великої кількості аварій в Україні. Значно більше, ніж у Європі! Водії відволікаються. Хіба в Європі є такий безлад, як у нас!?", – зазначив Михайло Бродський.
"Я закликаю бізнес бути чесним! У першу чергу, до громадян, які є споживачами і які гинуть на дорогах через рекламні щити! Колись же треба це припинити", – підкреслив він.
Джерело: УНН
Leave a Comment