fbpx
Інновації

Google скористається фотографіями користувачів для реклами

 У компанії Google оголосили про зміну політики, яка, в першу чергу, торкнеться користувачів, що мають акаунти на «гугловських» сервісах. Починаючи з 11 листопада 2013 року, імена та фотографії користувачів сервісом Google будуть використовуватися в рекламних цілях. Іншими словами, якщо людина «лайкне» який-небудь продукт компанії, залишить коментар або підпишеться на сторінку виробника, то через деякий час не потрібно дивуватися, виявивши своє фото в рекламних матеріалах Google. Крім того, користувач може виявитися і в списках тих людей, які рекомендували той чи інший продукт.

 «Ми прагнемо надавати вам, а також вашим близьким і друзям найбільш корисну інформацію. Рекомендації знайомих бувають дуже важливі, тому ваші близькі, знайомі та друзі зможуть бачити ім’я і фотографію зі свого профілю, а також такий контент, як оголошення і ваші відгуки, який ви додаєте +1», – розповіли в Google.

 Наприклад, пояснили в компанії, якщо користувач «лайкнув» свій улюблений ресторан, то в рекламних проспектах цього ресторану на сервісах інтернет – гіганта цілком може виявитися фотографія цієї людини з профілю.

 Варто відзначити, що компанія залишила можливість своїм користувачам відмовитися від участі в подібній рекламі. Для цього власникам аккаунта досить лише обмежити доступ до своїх власних коментарів і дій в колі друзів. Додамо, що Google не використовуватиме в рекламних цілях профілі користувачів, які не досягли 18 років.

 Раніше повідомлялося, що до подібних заходів вдалися в Facebook. Зокрема, рекламодавці зможуть на свій розсуд цитувати повідомлення від користувачів, у яких будуть міститися назви необхідних брендів. При цьому система не дозволить порушити рівень приватності повідомлень користувачів, – якщо повідомлення залишили в закритій групі, то рекламу бачать тільки члени цієї групи.

 За матеріалами: itar – tass.com

Читайте також: