fbpx
Шоу-бізнес

«У всі тяжкі». Фінал серіалу поставив два рекорди

  Останній епізод серіалу «У всі тяжкі » побив власний рекорд попереднього тижня – попередня серія зібрала біля екранів близько 6,6 мільйона осіб. Серіал, що оповідає про вчителя, який став наркоділком, також встановив рекорд за ціною за розміщення реклами під час ефіру – вона склала приблизно 400 тисяч доларів за кожен ролик.

29 вересня, в ефірі американського кабельного каналу AMC була показана остання серія серіалу «У всі тяжкі», яку подивилися 10 300 000 глядачів у всьому світі. Серед країн, жителі яких найбільш активно скачували піратську копію, виявилися США, Австралія, Великобританія, Індія, Франція та Польща.

Нагадуємо, що минулого тижня в Лос-Анджелесі пройшла 65-а церемонія вручення вищих телевізійних нагород «Еммі». Серіал «У всі тяжкі» режисера Вінса Гіллігана став кращим драматичним серіалом.

Серіал «У всі тяжкі» – американський драматичний серіал, що розповідає про вчителя хімії, який, захворівши на рак легенів, починає займатися виготовленням метамфетаміну заради забезпечення майбутнього своєї сім’ї. На даний момент серіал закінчений і складається з 62 серій.

За матеріалами: РИА Новости

Читайте також: