fbpx
Економіка

Крюківський вагонзавод має підтримувати уряд – Анатолій Кінах

  Уряд України має надати підтримку ведучому підприємству вітчизняного транспортного машинобудування – Крюківському вагонобудівному заводу (КВБЗ, Полтавська обл.), що став заручником українсько-російських торговельних проблем, вважає президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), народний депутат Анатолій Кінах.

"Продукція Крюківського вагонзаводу є конкурентоспроможною і відповідає сучасним міжнародним стандартам. Тому об’єктивні причини для призупинення дії сертифікатів на його продукцію відповідними органами Російської Федерації, на наш погляд, відсутні", – цитує прес-служба УСПП А. Кінаха в понеділок.

Як повідомлялося, Федеральне бюджетна установа "Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті" (ФБУ "РС ФЖТ") 26 вересня призупинило КВБЗ дію 13 сертифікатів на вантажні вагони. Причини рішення не зазначалися.

А. Кінах нагадує, що в даний час підприємство знаходиться в складному становищі через штучну відсутність можливостей реалізації продукції, скорочені виробничі плани і робочий тиждень з п’яти до трьох днів.

"Це проблема не одного заводу, а держави в цілому. Адже скорочення виробництва безпосередньо впливає на ситуацію із зайнятістю полтавців, на надходження до бюджету країни. Тому завдання влади – допомогти крюківцям ", – вважає А. Кінах.

Він також підкреслює необхідність прийняття відповідної державної програми модернізації рухомого складу українських залізниць з максимальним використанням наукового, кадрового та технічного потенціалу країни.

При цьому А. Кінах нагадує про позитивні результати випробувань двох зразків двосистемних швидкісних електропоїздів КВБЗ. Потреба України в таких електропоїздах на середньострокову перспективу оцінюється мінімум в 80-90 од. Крім того, існує значний внутрішній попит на зерновози, вантажні платформи та пасажирські вагони.

Як повідомлялося з посиланням на главу Полтавської облдержадміністрації Олександра Удовиченка, президент Віктор Янукович доручив прем’єр-міністру Миколі Азарову до кінця 2013 – початку 2014 року визначитися з варіантом закупівлі двох двосистемних швидкісних електропоїздів у КВБЗ.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також: