fbpx
Економіка

«Пульс» – легкий спосіб вирішити складні питання

 Працівники ДПІ Голосіївського району оцінили результати ефективної роботи сервісу Міндоходів

 За вісім місяців поточного року співробітники ДПІ у Голосіївському районі обробили 51 звернення, що надійшло на сервіс "Пульс". Питання, з якими зверталися громадяни, були зовсім різними. Починаючи від подання звітності в електронному вигляді і закінчуючи з’ясуванням питань організації роботи органів Міндоходів. Усі платники залишилися задоволені відповідями, оскільки 100 % питань були вирішені протягом доби.

 За серпень поточного року на цілодобову гарячу лінію "Пульс" надійшло два звернення, які були розглянуті миттєво. Таке оперативне реагування доводить, що сервіс є корисним для громадян, оскільки ефективно вирішує будь-які спірні ситуації.

 Нагадаємо, що інтерактивний сервіс "Пульс" приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, але й з митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків і при здійсненні митного контролю та митного оформлення, можна за телефоном ( 044 ) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі Києва

Читайте також: