fbpx
Економіка

Утилізаційний збір в Україні. ВААІД пропонує знизити ставку утилізаційного податку для легкових авто до 1 тис. грн

  Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) ініціює зниження ставки податку на утилізацію знятих з експлуатації легкових автомобілів з 5,5 тис. грн до 1 тис. грн, а також пропонуватиме відстрочити термін  стягнення податку до 1 січня 2014 року (зараз – з 1 вересня 2013).

Як повідомив генеральний директор ВААІД Олег Назаренко на прес-конференції в четвер, відповідні положення будуть внесені в розроблювальний у даний час за участю ВААІД законопроект про утилізаційний податок.

"У Німеччині, наприклад, такий податок становить EUR100, ми хочемо наблизити цю суму до рівня інших країн", – обгрунтував він пропоновану суму податку.

За його словами, в законопроекті, що розробляється, пропонується усунути недоліки прийнятих законів про податок на утилізацію ТЗ, врахувати всі пункти доручення президента України Віктора Януковича з удосконалення цих законів і усунення дискримінаційних норм.

"Ми зараз розробляємо свій законопроект. У його розробці беруть участь помічники народних депутатів від різних фракцій. 2 вересня він буде внесений до Верховної Ради", – повідомив О. Назаренко.

При цьому він підкреслив: з урахуванням того, що в рамках прийнятих законів про утилізацію податок повинен стягуватися вже з 1 вересня, асоціація має намір всіляко сприяти перенесенню термінів його стягнення, спираючись на існуючі в Україні подібні прецеденти.

Глава ВААІД також зазначив, що законопроектом, який розробляються за участю ВААІД,  буде передбачено, щоб кошти від податку надходили до бюджету.

"Зараз розпорядником коштів від екологічного податку є Мінекології, яке буде направляти ці кошти на екологічні потреби … Ми ж пропонуємо направити їх до бюджету: нехай краще ці кошти підуть на виплату пенсій або на зарплати бюджетникам", – зазначив О. Назаренко.

Крім того, глава ВААІД підкреслив, що проектом, який розробляються, пропонується вилучити існуючу норму обов’язкової здачі на утилізацію "повнокомплектного" автомобіля.

"Наприклад, в Китаї до 87% таких зданих на утилізацію автомобілів потрапляло на вторинний ринок, а в наших законах, виходить, продумане "вторинне використання" – ми хочемо викинути ці речі", – зазначив він.

Як повідомлялося, Верховна Рада 4 липня прийняла закони про утилізаційний податок, величина якого для конкретного транспортного засобу (ТЗ) розраховується з урахуванням базових ставок та коригуючих коефіцієнтів, прив’язаних до об’єму двигуна і залежно від того, новий ТЗ або старий.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також: