У вівторок арбітражний суд Москви виніс рішення за тяжбою, яка велася між мережею столичних ресторанів і родичів письменника Юліана Семенова. За рішенням суду всі права на бренд "Штірліц" отримали спадкоємці знаменитого письменника, а власники ресторанів, які без дозволу взяли ім’я популярного в народі героя для назви своїх закладів, зобов’язані замінити його.
Позивачем у цій справі виступала молодша донька письменника – Ольга, яка вимагала заборонити московським пивним ресторанам використовувати словесні позначення "Штірліц" і Штірліца, на підставі того, що цей товарний знак був закріплений за її сім’єю ще в 2008 році. З тих пір, власники всіляких закладів та виробники товарів можуть використовувати тільки ліцензійних "штірліців".
Як з’ясувалося в рамках судового слухання, відповідачі вважали, що раз сім’я письменника сама не використовує товарний бренд, то і його правова охорона повинна бути достроково припинена.
Така норма справді існує в російському законодавстві, проте суддю ці доводи не переконали, так як з’ясувалося, що торговий знак "Штірліц" активно використовує Культурний фонд Юліана Семенова.
За матеріалами: vesti.ru