Антимонопольний комітет України (АМКУ) порекомендував операторам мобільного зв’язку в Україні вжити необхідних заходів з отримання згоди абонентів на зміни умов надання деяких видів послуг. Зокрема, це стосується умов тарифних планів і деяких додаткових послуг. Про це повідомила прес-служба Антимонопольного комітету.
В АМКУ зазначили, що останнім часом на адресу комітету надходили неодноразові скарги громадян на операторів українського ринку мобільного зв’язку. Повідомляється, що скарги в основному були на 3 провідні компанії на ринку. У зв’язку з цим комітет вирішив провести відповідне розслідування. Результати дослідження показали наявність неправомірних, як вважають в АМКУ, дій українських операторів мобільного зв’язку.
Найбільш поширеними неправомірними діями є:
– підвищення щомісячної та щоденної абонентських плат;
– необхідність поповнення рахунку на фіксовану суму, як умова для відновлення можливості користування повним обсягом послуг;
– переведення споживачів послуг мобільних операторів на інший тарифний план, зокрема без попереднього повідомлення абонента;
– підвищення плати за з’єднання;
– встановлення мелодії замість гудка без повідомлення абонентів і зняття з їх рахунків плати за дану послугу;
– зміна вартості послуги і т.д.
Повідомляється, що в обов’язки операторів мобільного зв’язку в Україні входить інформування громадян на своєму сайті та/або в засобах масової інформації про зміну тарифних планів, тарифів, які встановлюються ними самостійно. Це має відбуватися не пізніше, ніж за 7 календарних днів до зміни тарифів.
«Фактично споживач не має можливості вплинути на умови, що виставляються українськими операторами», – сказано у звіті АМКУ.
За матеріалами: amc.gov.ua