Державна реєстраційна служба (Укрдержреєстр) збільшить чисельність співробітників реєстраційних служб у Києві на 20 осіб, які працюватимуть у відділах реєстрації речових прав на нерухомість.
Як повідомляється в прес-релізі Укрдержреєстру, відповідний наказ підписаний Міністерством юстиції 25 липня 2013 року.
"Ми сьогодні розширюємо мережу і перерозподіляємо реєстраторів з одних регіонів в інші. Так Києву ми збільшили реєстраційну службу на 20 осіб. Ті, хто займуть ці посади, будуть працювати у відділах реєстрації речових прав на нерухоме майно", – цитує прес-служба Д. Ворону.
За його словами, в даний час ці штатні одиниці вводяться в структуру Головного управління юстиції міста Києва. Після проведення конкурсу та процедур щодо прийняття на роботу, відповідні вакансії будуть закриті.
"Збільшення чисельності співробітників реєстраційних служб дозволить підвищити швидкість обслуговування та якість надання послуг громадянам", – додав глава Укрдержреєстру.
На даний момент у структурі відділень реєстраційної служби Києва 103 штатні одиниці.
Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах держреєстрації актів цивільного стану, держреєстрації прав на нерухоме майно, держреєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Джерело: Інтерфакс-Україна