В Україні триває обговорення проекту Кабінету міністрів, який стосується питань розміщення зовнішньої реклами, зокрема і білбордів, які буквально наводнили вулиці українських міст. Виходить так, що іноді білборди, які повинні допомагати і нести в собі корисну для населення інформацію, навпаки, заважають, закриваючи собою, наприклад, дорожні знаки.
Під керівництвом Михайла Бродського, який, нагадаємо, є главою Держпідприємництва, відбулося чергове засідання, де і обговорювалися нагальні питання, щодо запропонованого урядом проекту постанови «Про внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами». На офіційному сайті Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва йдеться про те, що в цьому засіданні взяли участь представники органів місцевого самоврядування та центральних органів виконавчої влади, а також представники Асоціації зовнішньої реклами України та Асоціації міст України та бізнесу.
Основними питаннями, які обговорювалися в ході засідання, були такі: проведення робіт з демонтажу рекламних засобів, ліміт кількості рекламних конструкцій і питання, щодо термінів дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Михайло Бродський звернув увагу на те, що в країнах Європи місцева влада займається контролем за розміщенням зовнішньої реклами. Крім того, глава Держпідприємництва відзначив проблеми, які сьогодні можна спостерігати в цій сфері, а саме: білборди закривають знаки дорожнього руху, а в деяких випадках рекламні конструкції не дозволяють водіям бачити пішоходів або зустрічний транспорт. «Ми перетворюємо наші міста в бізнес конкретних фірм», підкреслив Михайло Бродський.
На думку глави Держпідприємництва, кошти від розміщення реклами повинні направлятися в місцеві бюджети. «Гроші від розміщення реклами – гроші не мера, не комунальних підприємств, а міської громади», – зазначив Михайло Бродський і додав, що на ці гроші можуть утримуватися карети «Швидкої допомоги» і купуватися необхідні ліки.
За матеріалами: dkrp.gov.ua