Керівник Держпідприємництва України Михайло Бродський погодив проект постанови, який встановлює введення call-центрів для обслуговування споживачів електричної енергії. Про це повідомили в прес-службі Держпідприємництва.
Повідомляється, що розробником проекту постанови «Про забезпечення функціонування call-центрів суб’єктами господарювання, що провадять господарську діяльність з постачання електроенергії за регульованим тарифом» є Національна комісія, яка контролює сферу енергетики.
У проекті передбачається, що до функцій call-центрів будуть віднесені: надання інформаційних послуг шляхом обробки звернень клієнтів; проведення опитувань абонентів (в автоматичному режимі або за участю оператора); збір та формування даних за зверненнями абонентів для подальшої обробки в аналітичних системах.
Відзначимо також, що спільними вимогами для call-центрів є: цілодобовий режим роботи, ведення електронної бази абонентів, безкоштовне надання послуг абонентам, забезпечення захисту персональних даних та інформації відповідно до вимог українського законодавства.
Стало відомо, що фахівці call-центрів будуть сповіщати абонентів про заплановані перерви або аварії, а також приблизні терміни відновлення електропостачання, враховуючи місцезнаходження абонента. Крім того, абонентів будуть інформувати про стан заборгованості, вказуючи суму боргу і кінцевий термін сплати.
Всі перераховані вище вимоги будуть обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, які постачають електричну енергію за регульованим тарифом. Це торкається тих компаній, у яких кількість споживачів понад 100 тисяч осіб.
За матеріалами: dkrp.gov.ua