Прибуток французького сатиричного журналу Charlie Hebdo після теракту 7 січня 2015 року істотно збільшився. Зокрема, дохід даного видання склав 10 мільйонів євро з урахуванням продажів останнього номера, пожертвувань і нових підписок на журнал. Про це інформує французьке видання Le Figaro.
Як відомо, новий номер французького тижневика надійшов у продаж в минулу середу, 14 січня. Загальний тираж нового випуску журналу склав 5 мільйонів екземплярів. За одну друковану версію журналу просили по 3 євро.
Варто відзначити, що кількість передплатників сатиричного журналу збільшилася з 7000 до 120 тисяч осіб. Багато людей купували журнал для того, щоб таким чином висловити свою солідарність з жертвами радикальних ісламістів. Додамо, що 20 тисяч примірників у сатиричного журналу вирішили придбати в авіакомпанії Air France. Цікаво, що авіаперевізник заплатив повну вартість за куплені журнали, хоча зазвичай користується знижками при закупівлі преси.
У Франції вийшов новий номер журналу Charlie Hebdo