Уранці 26 квітня, стався масштабний збій у роботі діджитал-сервісів. Це сталося внаслідок технічних оновлень одного з великих дата-центрів країни.
Про це повідомляє пресслужба застосунку “Дія”, який наразі не працює.
“Через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків. Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів”, – йдеться у повідомленні.
Зокрема, збій також стався в роботі сервісів “Нової пошти”. За даними пресслужби компанії, це пов’язано з “технічними складнощами на стороні підрядника”. Водночас наголошується, що це не хакерська атака. Пізніше НП заявила про відновлення роботи своїх сервісів.
Крім того, відомо про труднощі в роботі “Ощадбанку”. Через це наразі недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах столичного метро. Водночас сплатити проїзд можна транспортною картою; qr-кодом, згенерованим у застосунку Київ Цифровий, а також паперовим qr-квитком.
Українці також скаржаться, що не проходять платежі через Apple/Google Pay і не працюють застосунки банків ПУМБ, “Укрсіббанк”, “Київ Цифровий” та інші.
Збої у зазначених вище застосунках виникли через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться ці сервіси. Цю інформацію підтвердив CMO De Novo Дмитро Бахмацький.
Основна причина збою – відключення світла у дата-центрі. За його словами, про кібератаку на дата-центр не йдеться, проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення.
Leave a Comment