На рейсі поїзду “Відень-Чоп” 19 липня на одне місце претендували п’ятеро пасажирів, а вагон, вказаний у квитку за 2000 грн, був відсутній. Кондиціонери в існуючих вагонах не працювали.
«Укрзалізниця» офіційно заявила, що формуванням потяга займається угорська сторона. Якщо вагон відсутній, радять займати вільні місця і подавати скаргу на угорську залізницю. Також зазначили, що проводять продаж квитків на поїзди іноземних перевізників відповідно до чинних домовленостей та завчасно узгоджених схем поїздів.
Це вже не перша скарга щодо відсутності деяких вагонів у поїзді №146/143 Чоп – Відень – Чоп. Раніше пасажири також писали, що під час посадки не знайшли свій вагон, або місця вказані у квитку.