fbpx
Україна

В Україні створять «кризову гарячу лінію»

Сьогодні відбулося перше засідання новоствореної міжвідомчої робочої групи на чолі з заступником Державного секретаря Кабінету Міністрів України Павлом Полянським.

«Сьогодні ми зробили черговий крок із реалізації спільного проекту з обміну кращим світовим комунікаційним досвідом. Робоча група візьметься за розробку необхідних нормативно-правових актів. Задача групи долучитися до процесу створення кризової «гарячої лінії» за напрямками діяльності міністерств та центральних органів виконавчої влади, обговорити напрацювання Урядового контактного центру та надати рішення Уряду стосовно створення кризової “гарячої лінії” на затвердження», – зазначив міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов

У вересні 2020 року до КМУ надійшов лист Центру політичних досліджень «PRAXIS» із Естонської Республіки із пропозицією допомоги у створенні в Україні «кризової гарячої лінії» як аналога лінії 12-47 у Естонській Республіці.

Читайте також:  Закарпатські соратники Орбана такі ж пособники росії, як і сам лідер Угорщини

Опрацювавши цю пропозицію, було прийняте рішення щодо долучення до роботи Урядового контактного центру як бази для створення кризової «гарячої лінії».

Тож, 2 листопада між Аналітичним центром «PRAXIS» та Державною установою «Урядовий контактний центр» укладено Меморандум про співпрацю для спільної діяльності та обміну досвідом при створенні в Україні кризового інформаційного телефону.

Створення кризової «гарячої лінії»:

  •  допоможе населенню України швидко отримувати інформацію про кризу та існуючі небезпеки;
  •  дозволить утримувати вільним ресурс телефонів екстреної допомоги для обробки екстрених викликів (101, 102, 103, 104), які можуть бути переобтяжені питаннями у зв’язку з кризою;
  •  допоможе ефективніше справлятися з кризами та скорочувати збитки, що можуть бути завдані ними, оскільки населення буде краще обізнане про небезпеки та буде мати інформацію про реагування;
  •  допоможе гармонізувати повідомлення різних державних органів України у разі кризи (буде запобігати можливості суперечливих повідомлень);
  •  допоможе державним органам, що здійснюють антикризове управління, отримувати важливу додаткову інформацію про кризу (інформацію очевидців);
  •  допоможе зменшити обсяги витрат (дозволить запобігти впровадженню декількох різних телефонних номерів, що є дублюванням витрат);
  •  дозволить державним органам у найкоротший час почати кризову безперервну комунікацію та підтримку заявників вже в заздалегідь підготовленому стані;
  •  допоможе підвищити довіру до держави (представляє державу та її різні установи шляхом передачі повідомлень та інформації).

Читайте також: