fbpx
Популярне Україна

У МОЗ розказали, чим можна торгувати в магазинах та кіосках

Карантин в Україні

У Міністерстві охорони здоров’я України пояснили, чим можна торгувати в магазинах та кіосках в період посиленого карантину, який почав діяти з 8 січня.

Магазини можуть торгувати виключно товарами, що належать до продуктів харчування, лікарськими засобами, виробами медичного призначення, засобами гігієни, засобами зв’язку, ветеринарними препаратами, кормами, насінням, засобами захисту рослин, побутовою хімією та друкованою пресою на торговельних площах, не менше як 60 відсотків яких призначено для торгівлі такими товарами, а також пальним. Продаж інших груп товарів дозволяється лише із здійсненням адресної доставки замовлень.

«До попередніх карантинних обмежень, які застосовував Уряд, у представників бізнесу виникали запитання. Наприклад, чому ті ж іграшки дозволялись до продажу в супермаркетах, які торгують в основному харчовими продуктами, а в спеціалізованих іграшкових магазинах не дозволялись. Такі ж питання були й до одягу, взуття, посуду тощо», – заявив головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко.

Читайте також:  Важливе повідомлення щодо ситуації в 67 - ї ОМБР "ДУК"

За його словами, все це не є предметами першої необхідності, але їх наявність у супермаркетах призводила до того, що люди їхали до цього маркету виключно за іграшкою, одягом, взуттям, посудом тощо, а не за харчовим продуктом.

«Через це збільшувалася мобільність та порушувався принцип карантинних обмежень. До того ж це було порушенням конкурентних умов між різними формами торгівлі, і страждали саме спеціалізовані магазини», – додав він.

Читайте також:  Ку-клукс-клан. Історія найбільшої расистської організації США

Степанов, зі свого боку зауважив, що карантинні заходи в частині торгівлі обмежують приймання відвідувачів на торговельних площах. Тоді як, наприклад, у кіосках приймання відвідувачів не передбачається.

Міністр охорони здоров’я пояснив, що таке рішення ухвалювалося, оскільки ризики інфікуватись на відкритому повітрі значно менші, ніж у приміщенні. А відсутність супутніх товарів у продуктових магазинах, на його думку, значно зменшить кількість відвідувачів, які приїжджають за побутовими товарами, а не за продуктами харчування.

Читайте також: