Міністр охорони здоров’я Максим Степанов на своїй сторінці у Facebook розповів, як слід діяти тим людям, які мають підтверджений COVID-19 (або підозру), але не мають підписаної декларації із сімейним лікарем.
«Вчора, за кілька годин після того, як я залишив заявку у лікарні, зі мною зв’язалася сімейний лікар. З’ясувавши детальну інформацію щодо стану здоров‘я, лікар запитала, коли я робив тест, перевірила персональні дані та дані щодо моїх близьких — адже відомості про них, як контактних осіб, мають бути передані епідеміологам. Далі лікар призначила відповідне лікування та дату наступного зв‘язку», – написав він.
Тому алгоритм дій такий:
- Подзвонити за номером контакт-центру МОЗ (0-800-60-20-19) та отримати номер телефону амбулаторії, яка закріплена за вашим районом. (Перелік цих номерів також можна знайти на офіційному сайті НСЗУ у розділі «Для громадян»);
- Зв’язатися з амбулаторією, надати свої персональні дані. Реєстратура зафіксує інформацію та сконтактує із сімейним лікарем;
- Далі вже сімейний лікар телефоном консультує, призначає лікування та слідкує за станом протягом всього перебігу хвороби.
У той же час, якщо це підозра, і тесту немає — сімейний лікар відправляє за адресою пацієнта мобільну бригаду для проведення дослідження на COVID-19.
Раніше повідомлялося, що лікувати хворих на коронавірус повинні навіть в тому випадку, якщо вони не підписали декларацію з сімейним лікарем.