В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов зазначив, що вантажопотік у напрямку західних кордонів держави та зворотно із часу запровадження регулярного руху через новозбудований Бескидський тунель зріс порівняно із обсягами перевезень старим одноколійним тунелем. Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Новозбудований Бескидський тунель ліквідував єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України (Трієст–Любляна–Будапешт–Братислава–Ужгород–Львів) та далі на схід, оскільки старий Бескидський тунель залишався єдиною одноколійною дільницею на всій його довжині у 1595 км. Значимість тунелю вже відчутна на практиці. Вже маємо позитивну динаміку перевезень новим тунелем порівняно зі старим. У третьому кварталі 2018 року в напрямку західного кордону», – йдеться в повідомленні.
Так, дільницею Лавочне-Мукачево перевезено 469 млн 852 тис. тонно-кілометрів брутто, що майже на 20 млн т-км більше, ніж у першому кварталі цього року.
«Запровадження руху через новий двоколійний Бескидський тунель забезпечило паралельний пропуск парних та непарних поїздів. Також дозволило підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год., що дало можливість збільшити пробіг електровозів постійного струм», – додав Кравцов.