Залізничники за тимчасовою схемою відновили 7 з 17 пошкоджених інженерних споруд Придніпровської, Південної та Донецької залізниць. Як повідомляють в прес – службі Міністерства інфраструктури України, застосування відновлення за тимчасовою схемою дозволяє в короткі терміни забезпечити рух потягів, але з обмеженням швидкості. Капітальний ремонт залізничних об’єктів вимагає істотних фінансових витрат і часу на виготовлення проектів, передають в суботу, 16 серпня 2014 року, українські ЗМІ.
На Донецькій залізниці відновлено рух за тимчасовою схемою: по залізничному одноколійному мосту через річку Євсуг на 958 кілометрі ділянки Кондрашевська Нова – Старобільськ (станція Городній); по залізничному мосту через річку Сіверський Донець на 442 кілометрі перегону Ямпіль – Сіверськ. Крім того, залізничники відновили двоколійний міст на 1036 кілометрі Слов’янськ – Шпичкіно. А також відремонтували пішохідний міст на станції Червоний Лиман.
На Південній залізниці відновили залізничний міст (37-й кілометр Харків – Куп’янськ) і залізничний міст (18 -й кілометр Безлюдівка – Мохнач).
На Придніпровській залізниці було відновлено залізничний шляхопровід – 252 -й кілометр Кривий Ріг – Волноваха.
Через ведення бойових дій залізничники не можуть відремонтувати деякі об’єкти. «Як тільки буде забезпечено вільний доступ до зруйнованих або пошкоджених інженерних споруд, почнуться активні ремонтні та проектувальні роботи», – зазначили в Мінінфраструктури України.