Як звернутись на сервіс «Пульс» ?

  Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв’язку із підприємцями та можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Міністерства доходів і зборів України. Інформація приймається цілодобово за телефоном (044) 284-00-07. При наданні інформації зазначається прізвище, ім’я, по батькові Заявника (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта підприємницької діяльності), контактний телефон, адреса, місце події, найменування органу Міндоходів, його підрозділу та викладаються конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не називає своє прізвище, ім’я по батькові або не надає інші відомості, Інформація реєструється як анонімна. Громадяни протягом 1-3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути продовжений до 15 днів.

 Протягом січня-лютого 2014 року на сервіс «Пульс» звернулось 3 заявника Київського району м. Донецька. Усі звернення відпрацьовано своєчасно.

Related Post

 Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» можна надавати в електронному вигляді на адресу: idd@minrd.gov.ua.

  За матеріалами: ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходів в Донецькій області

Leave a Comment