fbpx
Економіка

Російські компанії просять присвоїти своїм товарам український штрих-код

 Судячи з усього, кампанія з бойкотування російських товарів на території України має ефект, оскільки з’явилася інформація про те, що окремі російські компанії почали просити про те, щоб їх товарам привласнили український штрих-код. Це обумовлено тим, що українці все частіше почали відмовлятися від продукції, виробленої в Росії.

При цьому слід зауважити, що згідно з наявними даними, на полицях деяких українських магазинів вже є товари, які вироблені на території Російської Федерації, але мають український штрих-код.

Інформацію про звернення російських компаній, що бажають привласнити своїм товарам український штрих-код, вже підтвердили в прес-службі Української Асоціації постачальників торговельних мереж. При цьому вони звернули увагу на те, що до бойкоту російських товарів така практика вже існувала, проте застосовувалася лише щодо китайських товарів, оскільки нанесений в Китаї штрих-код не відповідав міжнародним вимогам.

Як повідомляється, процедура присвоєння українського штрих-коду може зайняти кілька місяців і призведе до того, що продукція виросте в ціні.

За матеріалами: korrespondent.net

Читайте також: