Переважна кількість громадян вирішила скористатись сервісом через проблеми з поданням електронної звітності , зокрема, з надходженням квитанції № 2. Значна частина заявників вирішувала за допомогою телефонної лінії проблеми з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН. Найголовніше – всі проблеми вирішені оперативно, а всі громадяни залишились задоволеними.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві