Економіка

У Києві клієнти Міндоходів щодня отримують близько 1750 електронних ключів

В перші тижні 2014 року вже видано понад 28 тисяч посилених сертифікатів цифрового підпису.

 На сьогоднішній день відділом реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у м. Києві від початку року надано послуги з видачі електронного цифрового підпису (ЕЦП) 9,2 тис. клієнтам столичних Центрів обслуговування платників. Щодня, в середньому, посилені сертифікати відкритих ключів отримують 700 клієнтів.

 Для того щоб отримати електронний цифровий підпис, юридична особа повинна надати наступні копії документів:

  •  заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках;
  •  оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
  •  документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
  •  документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
  •  копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
  •  копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.

 Для того, щоб фізичній особі скористатися послугою електронного цифрового підпису необхідно надати наступні документи:

  •  заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) у двох примірниках;
  •  копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову);
  •  копія облікової картки платника податків підписувача (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

 Нагадуємо, що електронні ключі цифрового підпису безкоштовно видаються у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів, які розміщені у приміщеннях Центрів обслуговування платників. Також, звернувшись до сервісних центрів, можна отримати вичерпну консультацію з приводу застосування електронного цифрового підпису та щодо роботи у програмному забезпеченні, яке формує звітність в електронному вигляді.

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також:

Коментувати