Економіка

Порядок оподаткування ПДВ операції з постачання маркетингових послуг

  Відповідно до пп. 14.1.108 п. 14.1 ст. 14 р. І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI маркетингові послуги (маркетинг) – послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги);

Читайте також:  "Повне беззаконня.": Валерія Гонтарева про рішення суду про незаконність націоналізації "Приватбанку"

 Згідно із пп. «б» п. 185.1 ст. 185 р. V Податкового кодексу України об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 Податкового кодексу України.

 Місцем постачання послуг відповідно до п. 186.4 ст. 186 р. V Податкового кодексу України є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п. 186.2 і п. 186.3 цієї статті.

Читайте також:  "Нафтогаз" знизить ціни на газ у квітні: хто платитиме менше?

 Враховуючи вищенаведене, операція з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надаються резиденту чи нерезиденту.

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Читайте також:

Коментувати