З 1 січня 2014 року для платників єдиного податку вводиться нова форма податкових перевірок – електронна.
Щоб замовити електронну перевірку, потрібно буде подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Платник податків буде сам визначати податкові періоди, за які буде проводитися електронна перевірка, за умови, що за ці періоди не проводили документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити).
Для проведення податкової перевірки разом із заявою треба подати в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у встановленому форматі.
Переваги нової послуги: дистанційне обслуговування платників податків; мінімізація впливу людського фактора; підвищення якості проведення перевірки; зменшення терміну проведення перевірки; впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій; зниження адміністративного навантаження на платника.
За матеріалами: ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходов в Донецькій області
Leave a Comment