Негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні з митниками та податківцями гарантує «Пульс» Міністерства доходів і зборів України.
Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди у спілкуванні.
Завдяки оперативному реагуванню на дзвінки представників бізнесу, майже миттєво вирішуються питання, які виникають у суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів.
Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків.
Про результати розгляду інформації клієнти отримують повідомлення в режимі call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1 – 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Так, за січень – жовтень 2013 року на сервіс «Пульс» звернулось 24 заявника Київського району м. Донецька. Усі звернення відпрацьовано своєчасно.
Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону (044) 284-00-07.
За матеріалами: ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходов в Донецькій області
Leave a Comment