Особливості нарахування та сплата податку на нерухоме майно

  Нещодавно начальник відділу адміністрування податку з доходів фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Лариса Волошина зустрілася із журналістами та розповіла про всі аспекти нарахування та сплати податку на нерухоме майно.

 «З серпня 2013 року набрав чинності Закон, яким внесено зміни до діючої редакції Податкового кодексу України щодо перенесення строку сплати громадянами податку за об’єкти житлової нерухомості, яка підлягає оподаткуванню, на 2014 рік», – зазначила Лариса Василівна.

 Зокрема, платники мають можливість звернутися з письмовою заявою або особисто відвідати контролюючі органи за місцем реєстрації для проведення звірки даних щодо об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, розміру житлової площі, підтвердження права на користування пільгою із сплати податку, дізнатись про розмір ставки податку та нараховану суму.

Related Post

 Лариса Волошина звернула увагу на те, що власники об’єктів житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню, сплачуватимуть податок за 2013 рік у наступному – 2014 році протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

 Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються або вручаються платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової реєстрації до 1 липня року, що настає за звітним податковим періодом.

 Мешканці Шевченківського району запрошуються здійснити звірку за адресою: вул. Політехнічна, 5а, Центр обслуговування платників податків, телефон для довідок: 238-95-66, 238-94-64.

  За матеріалами: ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві

Leave a Comment