З початку 2013 року сервісом «Пульс» було відпрацьовано 80 звернень від Голосіївських платників.
На сьогодні такий канал комунікаційного зв’язку, як «Пульс», дає можливість оперативно реагувати та миттєво усувати можливі труднощі, які виникають у процесі звернень суб’єктів господарювання до органів доходів і зборів України з податкових та митних питань.
Отже, з початку 2013 року на сервіс «Пульс» звернулось 80 платників Голосіївського району столиці. Здебільшого людей цікавили питання щодо організації роботи органів доходів і зборів. За допомогою сервісу чимало платників змогли вирішити проблеми при поданні електронної звітності.
В чергове нагадуємо, «Пульс Міністерства доходів і зборів України» – антикорупційний сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотного зв’язку з платниками для боротьби з негативними тенденціями, що заважають розвитку підприємницької діяльності.
Сервіс «Пульс» працює за тел. (044) 284 – 00 – 07. Лінія діє цілодобово: з 8:30 до 20:00 звернення приймають оператори, а у не робочий час – інтерактивний автовідповідач.
За матеріалами: ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Leave a Comment