Економіка

Якісне обслуговування платників податків

  На сьогодні зусилля фахівців Міндоходів і надалі спрямовані на підвищення якості обслуговування платників податків. Адже наповнення бюджету – головне завдання працівників Міндоходів, а якість обслуговування платників – це мета її досягнення.

 Вже майже рік працює Центр обслуговування платників податків при ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходів у Донецькій області. В його роботі застосовуються сучасні технології, які дозволяють підняти на якісно вищий рівень взаємовідносини з платниками податків.

 Суб’єкти господарювання отримали можливість звернутися до єдиного підрозділу, де зможуть подати необхідні документи для постановки на облік, переходу на іншу систему оподаткування, отримати довідки або інші документи та будь-яку інформацію щодо сплати податків, подати податкову звітність, а також, у разі необхідності, отримати допомогу щодо її заповнення.

 З початку року фахівці ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходів у Донецькій області надали у ЦОПП 4,7 тис. адміністративних послуг, у тому числі значна кількість з них це: видача карток платників податків – 3,5 тис., видача довідок, дозвільних документів та інших послуг – 1,2 тис.

 Міндоходів і надалі покращуватиме роботу Центрів обслуговування платників податків, які повинні, перш за все, стати помічниками платникам податків у веденні бізнесу. Завдяки поєднанню інтересів держави і громадян, ефективній співпраці з платниками податків формується позитивний імідж органів Міністерства доходів і зборів України.

 Нагадуємо, що Центр обслуговування платників податків у Київському районі м. Донецьк розташований за адресою: м. Донецьк – 7, вул. Жмури 1, 2 поверх.

  За матеріалами: ДПІ у Київському районі м. Донецька ГУ Міндоходів у Донецькій області

Читайте також: